💡 #KatapultInvestorTip 👉 „Kako definišete stopu uspeha od 73,5%?“
Uključivanje metrika uspeha u prezentaciju je ključno, ali je važno i kako ih objašnjavate da bi investitori razumeli kako su ti brojevi izračunati.
Maja Anđelković ( maja_a ) iz Svetske banke zamolila je loop.rs da pojasni svoje metrike i dobila je odgovor od suosnivačice startapa, Božice Vujošević:
„Imamo dva glavna pokazatelja. Prvi je stopa uspeha u selekciji vrhunskih kandidata, i to je naša osnovna usluga. U 2024. godini, tu smo u 92% slučajeva bili uspešni. Drugi broj koji ste videli, 73%, odnosi se na stopu zapošljavanja kandidata koje odaberemo. Ceo poslovni model, metodologija i ova stopa uspeha su deo onoga što nazivamo „evolucijom zapošljavanja“."
„Naša stopa uspeha (73%) je veća od one koju kompanije imaju kada koriste HR agencije, interni HR tim ili oglasne table za zapošljavanje. Sjajni interni timovi mogu imati i do 70% uspeha, a HR agencije danas imaju samo 55 %. Brži smo i jeftiniji, a dokazali smo i da imamo bolje rezultate.”
Tim se zatim zahvalio nekim od svojih klijenata, koje smatraju partnerima: Inditex, Calzedonia Group, NIS a.d. Novi Sad, ManpowerGroup, Univerexport DOO, ARRISE powering Pragmatic Play, i drugima.
Na račun „bolje, jeftinije, brže“ krilatice se šali ceo internet, ali najbolje kompanije upravo to pružaju.
Izgleda da je loop jedan od biznisa koji to mogu da isporuče.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
nitra.gov.rs
fond_za_inovacionu_delatnost
eusrbija
worldbank
#SerbianStartupEcosystem #Innovation #EconomicGrowth #Katapult24 #eumogucnosti