Informativni centar Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39, I sprat), u okviru svog mesečnog programa aktivnosti tokom novembra 2024. godine, organizuje događaje:

Petak, 8. novembar

Vebinar: Usavršavanje kroz međunarodne obuke i aktivnosti (TCA događaji)

Informativni centar Fondacije Tempus organizuje besplatan, jednočasovni vebinar namenjen svima koji su aktivni u sektorima formalnog obrazovanja i neformalnog obrazovanja mladih. TCA aktivnosti su korisne za uspostavljanje kontakata i partnerstava za nove projekte, ali i za razmenu dobrih praksi između aktera u sektorima formalnog i neformalnog obrazovanja i razvoj njihovih kompetencija. Više o TCA aktivnostima možete da pročitate ovde.

Ovom prilikom želimo da upoznamo sve zainteresovane sa mogućnostima za usavršavanje koje imaju učešćem u ovoj vrsti aktivnosti. U okviru vebinara govorićemo o detaljima u vezi sa načinom prijave za učešće na TCA događajima, najvažnijim informacijama u vezi sa konkurisanjem, finansiranju itd.

Vebinar se održava u petak8novembra, od 16 do 17 časova. Prijava za učešće se vrši popunjavanjem kratkog prijavnog formulara najkasnije do 8novembra u 12 časova.

Elektronski formular je dostupan na ovom linku.

Sreda, 13. novembar

Vebinar: Akreditovani seminari Fondacije Tempus

U  okviru  ovog vebinara predstavićemo  besplatne, akreditovane seminare Fondacije Tempus. Seminari su namenjeni nastavnicima i nastavno-naučnom osoblju, sa ciljem da se profesionalno usavršavaju u različitim oblastima.

Fondacija Tempus nudi 15 akreditovanih seminara za usavršavanje nastavnika, vaspitača i stručnih saradnika. Detaljnije o temama i aktivnostima u okviru akreditovanih seminara možete da pročitate ovde.

Vebinar se održava u sredu13. novembra, od 16 do 17 časova. Prijava za učešće se vrši popunjavanjem kratkog prijavnog formulara najkasnije do 13novembra u 12 časova.

Elektronski formular je dostupan na ovom linku.

Ponedeljak, 18. novembar

SesijaOtvorena vrata za studente

Povodom Međunarodnog dana studenata, Informativni centar Fondacije Tempus organizuje onlajn otvorena vrata za sve koji su zainteresovani za učešće u programima studentskih ili omladinskih razmena, a imaju nedoumice ili konkretna pitanja u vezi sa ovom temom. U okviru informativne sesije razjasnićemo nedoumice u vezi sa Erazmus+ i CEEPUS studentskim razmenama, predstavićemo Erazmus Mundus zajedničke master programe, kao i razmene i volontiranje u kojima mogu da učestvuju i mladi koji nemaju status studenta, kroz Evropsku inicijativu za solidarnost. Pored toga, učesnici će imati mogućnost da postave pitanja o konkretnim nedoumicama u vezi sa navedenim kategorijama.

Otvorena vrata su namenjena svim zainteresovanima za učestvovanje u razmenama – studentima i mladim osobama.

Na otvorenim vratima biće reči o sledećim temama:

  1. Erazmus+ studentske razmene i prakse − od 15 do 15.30 časova;
  2. Erazmus Mundus zajednički master programi − od 15.30 do 16 časova;
  3. CEEPUS studentske razmene − od 16 do 16.30 časova;
  4. Erazmus+ omladinske razmene i volontiranje kroz Evropsku inicijativu za solidarnost − od 16.30 do 17 časova.

Sesija se održava u ponedeljak, 18. novembra, od 15 do 17 časova. Prijava za učešće vrši se popunjavanjem kratkog prijavnog formulara najkasnije do 17. novembra u 15 časova.

Elektronski formular je dostupan na ovom linku.

Ponedeljak, 18. novembar

Vebinar: Kako podržati dete u procesu donošenja odluke o izboru zanimanja?

U okviru ove teme, roditelji će imati priliku da saznaju na koje načine mogu da podrže svoje dete u procesu donošenja odluke o izboru zanimanja, za koje korake u izboru zanimanja i daljeg školovanja je posebno važna njihova podrška, kao i da se upoznaju sa različitim primerima kako u različitim fazama procesa donošenja odluke mogu da pomognu.

Vebinar je namenjen roditeljima.

Vebinar se održava u ponedeljak, 18novembra, od 16 do 16.45 časova. Prijava za učešće vrši se popunjavanjem kratkog prijavnog formulara najkasnije do 15novembra u 15 časova.

Elektronski formular je dostupan na ovom linku.

Ponedeljak, 25. novembar

Vebinar: Kako napisati dobar CV?

Tokom ovog vebinara, učenici srednjih škola i studenti imaće priliku da saznaju od kojih delova se sastoji dobro sastavljena radna biografija (CV) i zašto je prilikom pisanja CV-ja važna samoprocena veština. Učenici i studenti imaće priliku da saznaju koji podaci treba da se navedu u svakom od obaveznih delova, te koje su najčešće greške pri sastavljanju biografije i kako mogu da se izbegnu.

Vebinar je namenjen učenicima srednjih škola i studentima.

Vebinar se održava u ponedeljak25novembra, od 12.30 do 13.15 časova. Prijava za učešće vrši se popunjavanjem kratkog prijavnog formulara najkasnije do 22novembra u 15 časova.

Elektronski formular je dostupan na ovom linku.

Ponedeljak, 25. novembar

Vebinar: Kako da registrujete organizaciju za učešće u Erazmus+ projektima (OID broj)?

Info centar Fondacije Tempus organizuje vebinar koji je namenjen predstavnicima svih organizacija i institucija (škola, predškolskih i visokoškolskih ustanova, organizacija civilnog društva) koje prvi put planiraju da učestvuju u Erazmus+ projektima i nemaju registrovan OID broj.

OID broj je jedinstveni identifikator ustanova i organizacija koji se koristi za učestvovanje u Erazmus+ decentralizovanim projektima. Na vebinaru biće pojašnjeni koraci za uspešnu registraciju i sertifikaciju OID broja.

Vebinar se održava u ponedeljak25novembra, od 16 do 17 časova. Prijava za učešće vrši se popunjavanjem kratkog prijavnog formulara najkasnije do 25novembra u 12 časova.

Elektronski formular je dostupan na ovom linku.

Stalne aktivnosti tokom novembra

Praktične individualne sesije uživo ili onlajn: Registracija OID i PIC broja

Sreda, 6, 13, 20. 27. novembar

Predstavnici svih organizacija i institucija (škola, predškolskih i visokoškolskih ustanova, nevladinih organizacija…) koje planiraju da učestvuju prvi put u Erazmus+ projektima, a potrebna im je podrška pri registraciji OID i/ili PIC broja (jedinstveni identifikatori koji se koriste u prijavama Erazmus+ projekata), mogu da se prijave za individualne sesije u Informativnom centru Fondacije Tempus u Beogradu.

Individualne sesije se obavezno unapred dogovaraju u jednom od raspoloživih termina, za šta je potrebno da zainteresovani minimum dva dana unapred iskažu interesovanje pozivom Info centru (011/3342−430, opcija 1, 9‒17 časova) ili slanjem poruke na imejl-adresu: info@tempus.ac.rs. Sesije mogu da se organizuju i onlajn. Raspoloživi termini su: 6, 13, 20. i 27. novembar od 12 do 13 časova.

Euroguidance individualne konsultacije

Individualne konsultacije ‒ razgovori sa psihologom/pedagogom za učenike koji imaju dileme u vezi sa izborom srednje škole/fakulteta održavaju se onlajn  utorkom od 10 do 12 i četvrtkom od 14 do 16 časova, a obavezno je prethodno zakazivanje popunjavanjem registracionog formulara koji je dostupan na ovom linku.

Sve aktivnosti podrške učenicima su besplatne, a više informacija dostupno je ovde.