Kreativna Evropa MEDIA: konkurs RAZVOJ VIDEO IGARA I IMERZIVNOG SADRŽAJA 2025

Konkurs je: OTVOREN
Rok za konkurisanje: 12.02.2025.
Sredstva: N/A
Oblast: kultura
Konkurs je za: pravna lica (javna ili privatna) koja moraju biti kompanije za produkciju video igara, XR studiji ili audiovizuelne produkcijske kompanije, osnovana u zemljama učesnicama Kreativne Evrope, sa iskustvom u međunarodnoj distribuciji.

Šta se podržava konkursom?

Podržava se razvoj (pre-produkcija) koncepata i prototipova narativnih video igara i imerzivnih sadržaja sa originalnim sadržajem ili kvalitetnim gejmplejem, namenjenih globalnoj komercijalnoj eksploataciji preko različitih platformi (PC, konzole, mobilni uređaji i sl.). Cilj je podržati proizvodnju inovativnih i kreativnih dela visokog komercijalnog potencijala.

Šta su osnovni uslovi?

Na konkurs se mogu prijaviti projekti sa maksimalnim trajanjem od 24 meseci, iz zemalja koje učestvuju u potprogramu MEDIA.

Proizvodna faza nije obuhvaćena konkursom, a očekuje se da projekti imaju osmišljene strategije kojima se promoviše održive i ekološki prihvatljiva industrija, uz poseban naglasak na rodnu ravnopravnost, inkluzivnost i raznolikost.

Više informacija potražite u raspisu konkursa i na sajtu Funding and Teders Opportunities.

Ko može da se prijavi?

Pravna lica (javna ili privatna) moraju biti kompanije za produkciju video igara, XR studiji ili audiovizuelne produkcijske kompanije, osnovana u zemljama učesnicama Kreativne Evrope, sa iskustvom u međunarodnoj distribuciji. Naročito je važno da su u direktnom ili indirektnom vlasništvu, u potpunosti ili većinskim učešćem, od strane državljana tih zemalja.

Koji je rok za prijavu?

Rok za prijavu je 12. februar 2025. godine, a rezultati se očekuju u julu iste godine.

Kako vam možemo pomoći? 

Tim Deska Kreativna Evropa Srbija pruža besplatnu podršku u pripremi konkursne prijave. Prijavite se za učešće u događajima  koje organizujemo ili na kojem bismo zajedno prošli kroz vaš projekat.

Imajte u vidu nekoliko ključnih saveta za konkurisanje na ovaj konkurs jer su sredstva dostupna za sledeće projekte:

  • Fokusirajte se na inovaciju i originalnost – vaš projekat treba da ima visok stepen kreativnosti i inovativnosti, kao i potencijal za globalnu komercijalnu eksploataciju. Projekti moraju imati izražen narativni aspekt koji je integrisan u celokupno iskustvo igre.
  • Razvite strategiju održivosti – pored kreativnog aspekta, od vas se očekuje da predložite strategiju koja uključuje ekološki održive prakse i doprinosite razvoju ekološki svesne industrije.
  • Naglasite rodnu ravnopravnost i inkluzivnost – projekat treba da doprinosi promovisanju rodne ravnopravnosti, inkluzije i raznolikosti. Razmislite o načinima na koje vaš tim i projekat mogu podržati ove vrednosti.
  • Pripremite se za međunarodno tržište – konkurs je usmeren na projekte sa značajnim potencijalom za međunarodnu distribuciju. Važno je da vaš projekat ima jasno definisan plan za osvajanje evropskog i svetskog tržišta.
  • Obezbedite prava na materijal – uverite se da imate prava na sva umetnička dela i materijale koji su deo vašeg projekta. Ako je projekat adaptacija postojećeg dela, neophodno je imati ugovor o pravima na adaptaciju.

Ostale konkurse Kreativna Evropa MEDIA kao i raspored info sesija možete pogledati OVDE.

MEDIA Desk Srbija

Filmski centar Srbije
Koče Popovića 9/3, 11000 Beograd, Srbija

+381 11 2634253

Una Domazetoski, rukodoviteljka
una@fcs.rs

Milan Đorđević, menadžer projekata

mediadesk@fcs.rs

Ana Ćosić, finansijska koordinatorka
ana.cosic@fcs.rs

Rad sa strankama:
sredom, od 09:00 do 17:00 časova
četvrtkom, od 09:00 do 17:00 časova

*Molimo vas da imate u vidu da je sastanak potrebno zakazati.

Podeli sa drugima