Poziv za radionicu o PR i marketingu u filmskoj industriji sa Majklom Arnonom
Konkurs je: OTVOREN
Rok za prijavu: 20.10.2024.
Sredstva: N/A
Oblast: kultura
Seminar je za: predstavnike kompanija koje konkurišu na pozive potprograma MEDIA: koprodukcijski razvoj (co-development) i razvoj grupnih projekata (slate i mini-slate). Ispred jedne organizacije mogu se prijaviti najviše dva predstavnika
U okviru predavanja, Arnon će objasniti kako je priprema efikasne marketinške i PR strategije od rane faze ključna za uspeh filma, a u najboljim slučajevima, može pozitivno uticati i na sam proces stvaranja i pripovedanja (storytelling). Oslanjajući se na nedavne studije slučaja, predavanje će pružiti sveobuhvatan pregled za producente i filmske stvaraoce o tome kako iskoristiti alate marketinga i PR-a u različitim fazama proizvodnje. Ključne teme radionice uključuju istraživanje marketinških alata za projekte u ranim fazama, strateško pozicioniranje projekata na međunarodnom tržištu, obezbeđivanje i kreiranje ključnih marketinških resursa tokom proizvodnje, kao i demonstraciju kako rane marketinške i PR odluke mogu da imaju dugoročni uticaj na ceo životni ciklus projekta. Posebna pažnja biće posvećena savetima za rad sa medijima, posebno sa međunarodnom stručnom štampom.
Pored predavanja, Arnon će održati radionicu koja će uključivati i sesije u manjim grupama, koje će biti namenjene producentima i istražiće najbolje prakse za prijave na pozive programa Kreativna Evropa. Ove sesije će pružiti savete o ključnim segmentima prijava, kao i smernice o tome kako najefikasnije predstaviti i komunicirati sveukupnu viziju i strategiju projekta ili grupe projekata u kontekstu procesa prijave. Učešće u grupnim diskusijama će ohrabriti interaktivnu razmenu iskustava, pitanja i ideja o tekućim ili predstojećim projektima.
Cilj radionice
Cilj radionice je podizanje kvaliteta i priprema projekata za konkurisanje na program Kreativna Evropa, kao i podizanje progamsko-organizacionih kapaciteta organizacija u polju filmske industrije iz Srbije. Takođe, radionica se organizuje radi pospešivanja komunikacije, saradnje i razmene iskustava predstavnika organizacija iz različitih krajeva Srbije.
Ko može da se prijavi?
Seminar je namenjen predstavnicima kompanija koje konkurišu na pozive potprograma MEDIA: koprodukcijski razvoj (co-development) i razvoj grupnih projekata (slate i mini-slate). Ispred jedne organizacije mogu se prijaviti najviše dva predstavnika.
Uslovi javnog poziva
- Broj mesta je ograničen;
- Za učešće u radionici može se prijaviti do jedna osoba iz jedne organizacije;
- Organizator pokriva troškove smeštaja i ishrane, a učesnici obezbeđuju svoje putne troškove.
Kriterijumi za izbor učesnika
Osnovni kriterijumi selekcije učesnika su kvalitet predloga projekta i potencijalnih partnerstava. Kvalitet predloga projekata meri se u odnosu na usklađenost sa temama i prioritetima programa Kreativna Evropa, inovativnost projektne ideje i stručnu utemeljenost koncepta.
Podnošenje prijave
Prijavu učešća možete obaviti popunjavanjem kratkog formulara.
Rok za podnošenje prijava
Rok za slanje prijava je produžen do 20. oktobra 2024. godine. Prijave koje stignu nakon utvrđenog roka neće biti uzete u razmatranje.
O predavaču:
Majkl Arnon je radio za pariske prodajne agente Celluloid Dreams, Le Pacte i Coproduction Office pre nego što se pridružio kompaniji WOLF kao partner. Osnovana početkom 2010. godine, WOLF je butik agencija za PR i marketing koja pomaže filmskim stvaraocima da komuniciraju i ostvare svoju viziju. Pristup kompanije WOLFobuhvata ceo proizvodni ciklus: od prevazilaženja prepreka kako bi novi projekat bio primećen i finansiran, pa sve do pripreme gotovih filmova za premijere na velikim međunarodnim filmskim festivalima. Ono što WOLF čini jedinstvenom jeste to što istovremeno delujemo kao dizajneri, marketinški konsultanti i međunarodni publicisti, sa dubokim poznavanjem glavnih festivala i tržišta. Naša ekspertiza i fleksibilnost omogućavaju rediteljima, producentima, prodajnim agentima i partnerima širom sveta da kreiraju efikasne strategije prilagođene potrebama svakog projekta, obezbeđujući svakom filmu najbolji mogući početak na putu do pronalaženja svoje publike.
Poslednji značajni projekti u portfoliju WOLF-a uključuju filmove THE DEVIL’S BATH reditelja Veronike Franc i Severina Fijale, LA CHIMERA Alise Rorvaher, AFIRE Kristijana Petcolda, NO BEARS Džafara Panahija, MEMORIA Apičatponga Verasetakula, GODLAND Hlinjura Palmasona, LAMB Valdimara Johansona, BAD LUCK BANGING OR LOONY PORN Radu Žudea, kao i VR projekte studija Baobab i reditelja Erika Darnela (Madagaskar).