AKTUELNE INFO SESIJE

Prijavi se kako bi ti stizale inspirativne Priče i vesti o EU mogućnostima!

0
RAZLIČITIH POZIVA, KONKURSA I VESTI O EU MOGUĆNOSTIMA
0
PARTNERA SA KOJIMA SARAĐUJEMO NA PROMOCIJI EU MOGUĆNOSTI ZA GRAĐANE SRBIJE
0
DOGAĐAJA, INFO SESIJA I OBUKA O EVROPSKIM PROGRAMIMA PODRŠKE
0
EVROPSKE KUĆE: U BEOGRADU, NIŠU I NOVOM SADU
Evo priče o startapu koji je kontaktirao direktora marketinga katoličkog univerziteta više od 30 puta (!!) i ta istrajnost je rezultirala ugovorom od više stotina hiljada evra. 

Priča počinje kada je devojčica od 13 godina shvatila da iznajmljivanjem svog sega mega drajva drugarima iz škole može da zaradi novac. 🎮

Zarada je bila super, ali baka je imala druge planove. 

Konfiskovala je ušteđevinu da kupi ugalj i drva za ogrev te zime.

Čitate priču koja je prethodila startapu koji su osnovali Dino Kajmaković i istrajna i prodorna preduzetnica iz Lučana (malo mesto u Srbiji). 

Dušanka je napadačica, a Dino je tihi motor iz Sarajeva i čarobnjak iza zapanjujuće 3D arhitekture njihovog proizvoda.

Dusanka Ilić je jurila CMO-a “Università Cattolica del Sacro Cuore” (dok čovek nije odustao i javio se na telefon) da zatvori ugovor vredan 20.000 eur, a potom ga proširila na više stotina hiljada. 

beyond42.furniture ima preko 40 klijenata u više od 20 zemalja i stigli su do 500.000 eura godišnjih prihoda. 

Ali šta Beyond42 zapravo radi? 

Da li ste čuli za termin ✋ digitalni blizanci 🤚?

Beyond42 gradi nešto što se zove Immersive Experience Platform (IXP). Ova nova SaaS kategorija pretvara legendarne zgrade u interaktivna digitalna iskustva, pomažući univerzitetima, kulturnim centrima i korporacijama da otključaju novi izvor prihoda po osnovu najvrednije imovine koju poseduju. 

Klijenti prepoznaju njihov doprinos profitabilnosti, tako da od marta 2025, ova kompanija se nalazi na trajektoriji da kraj godine dočeka sa više od 1.000.000 eur u prihodima. 

Do sada, startap je uspeo da dokaže i proširi bazu klijenata u sledeće 3 vertikale:

🏛️ Institucije koje štite kulturnu baštinu

🏢 Korporacije / druge organizacije

🏫 Univerziteti i obrazovne ustanove 

Sa odnosom CLTV prema CAC većim od 5 (5.64 ako ćemo biti precizni), ovaj biznis je spoznao da postoji prostor da budu agresivniji u rastu kako bi maksimizovali udeo na tržištu i to je razlog zbog kog su se prijavili za Katapult program. 

Čak je i legendama poput Dušanke potrebna pomoć. 🤷‍♀️

- - - - - - - - - - - - - - - - -

nitra.gov.rs
fond_za_inovacionu_delatnost
eusrbija
worldbank

#eumogucnosti

Evo priče o startapu koji je kontaktirao direktora marketinga katoličkog univerziteta više od 30 puta (!!) i ta istrajnost je rezultirala ugovorom od više stotina hiljada evra.

Priča počinje kada je devojčica od 13 godina shvatila da iznajmljivanjem svog sega mega drajva drugarima iz škole može da zaradi novac. 🎮

Zarada je bila super, ali baka je imala druge planove.

Konfiskovala je ušteđevinu da kupi ugalj i drva za ogrev te zime.

Čitate priču koja je prethodila startapu koji su osnovali Dino Kajmaković i istrajna i prodorna preduzetnica iz Lučana (malo mesto u Srbiji).

Dušanka je napadačica, a Dino je tihi motor iz Sarajeva i čarobnjak iza zapanjujuće 3D arhitekture njihovog proizvoda.

Dusanka Ilić je jurila CMO-a “Università Cattolica del Sacro Cuore” (dok čovek nije odustao i javio se na telefon) da zatvori ugovor vredan 20.000 eur, a potom ga proširila na više stotina hiljada.

beyond42.furniture ima preko 40 klijenata u više od 20 zemalja i stigli su do 500.000 eura godišnjih prihoda.

Ali šta Beyond42 zapravo radi?

Da li ste čuli za termin ✋ digitalni blizanci 🤚?

Beyond42 gradi nešto što se zove Immersive Experience Platform (IXP). Ova nova SaaS kategorija pretvara legendarne zgrade u interaktivna digitalna iskustva, pomažući univerzitetima, kulturnim centrima i korporacijama da otključaju novi izvor prihoda po osnovu najvrednije imovine koju poseduju.

Klijenti prepoznaju njihov doprinos profitabilnosti, tako da od marta 2025, ova kompanija se nalazi na trajektoriji da kraj godine dočeka sa više od 1.000.000 eur u prihodima.

Do sada, startap je uspeo da dokaže i proširi bazu klijenata u sledeće 3 vertikale:

🏛️ Institucije koje štite kulturnu baštinu

🏢 Korporacije / druge organizacije

🏫 Univerziteti i obrazovne ustanove

Sa odnosom CLTV prema CAC većim od 5 (5.64 ako ćemo biti precizni), ovaj biznis je spoznao da postoji prostor da budu agresivniji u rastu kako bi maksimizovali udeo na tržištu i to je razlog zbog kog su se prijavili za Katapult program.

Čak je i legendama poput Dušanke potrebna pomoć. 🤷‍♀️

- - - - - - - - - - - - - - - - -

nitra.gov.rs
fond_za_inovacionu_delatnost
eusrbija
worldbank

#eumogucnosti
...

📢 Отворен позив! 🔹 HORIZON EUROPE | MASTER XR – Open Call 2

👥 📌 Коме је намењен позив? 

👉 Малим и средњим предузећима, истраживачким институцијама, центрима за обуке и дигиталним иновационим хабовима који се баве едукацијом у области роботике и напредних технологија.

📅 Рок за пријаву: 12. јун 2025

✨ Циљ је развој XR (extended reality) едукативних садржаја и алата за обуку у области индустријске роботике. Пројекти треба да комбинују иновације у виртуелној и проширеној стварности са конкретним потребама у пракси.

💡 Ако имате идеју како XR може унапредити обуке у индустрији – ово је прилика да добијете подршку!

🔗 Више информација можете да пронађете на сајту Европске комисије.

#HorizonEurope #MASTERXR #XR #Robotika #Obrazovanje #eumogucnosti #EUzaTebe #EUprogrami #ProgramiUnije

📢 Отворен позив! 🔹 HORIZON EUROPE | MASTER XR – Open Call 2

👥 📌 Коме је намењен позив?

👉 Малим и средњим предузећима, истраживачким институцијама, центрима за обуке и дигиталним иновационим хабовима који се баве едукацијом у области роботике и напредних технологија.

📅 Рок за пријаву: 12. јун 2025

✨ Циљ је развој XR (extended reality) едукативних садржаја и алата за обуку у области индустријске роботике. Пројекти треба да комбинују иновације у виртуелној и проширеној стварности са конкретним потребама у пракси.

💡 Ако имате идеју како XR може унапредити обуке у индустрији – ово је прилика да добијете подршку!

🔗 Више информација можете да пронађете на сајту Европске комисије.

#HorizonEurope #MASTERXR #XR #Robotika #Obrazovanje #eumogucnosti #EUzaTebe #EUprogrami #ProgramiUnije
...

#KatapultInvestorTip 👉”Mogućnost monetizacije B2B partnerstava u marketplacu zavisi od broja krajnjih korisnika platforme. Kako osiguravate rast i recite nam nešto o pokazateljima rasta – odnos CAC prema LTV?“ 

superprostor , #Katapult25 startup, je profitabilni marketplace koji ima logičan izazov - rast njihove korisničke baze je potreban za rast poslovanja, ali ne mora nužno da dovede do tog rezultata. 

Na ovo pitanje nema unapred jasnog odgovora. 

Ipak, generalni direktor i suosnivač kompanije, Kosta Mijić, pružio je odličan odgovor koji delimo kao primer: 

"Platforma pruža inspiraciju i informacije našim korisnicima, a tu inspiraciju koristimo kao polugu rasta, uglavnom kroz dugoročna medijska partnerstva. Na taj način, naša akvizicija korisnika je 100% organska. Glavni izvor prihoda su B2B partneri (proizvođači, distributeri, izvođači), kroz obnovljive godišnje pretplate. Pošto nas rast samo jedne strane marketplace-a košta, odnos LTV prema CAC je vrlo visok, oko 10:1, a procenjeni životni vek B2B klijenta je 5 godina. Sada, kada smo dokazali naš model rasta, planiramo da dodatno ubrzamo rast u Srbiji, lansiramo više povezanih softverskih proizvoda kako bismo povećali naš ARPC, kao i da se proširimo na druga tržišta.”

Kao što vidite, Kosta je pružio dovoljno podataka da potvrdi profitabilnost, da postoje planovi povećanja korisničke baze kao i kapitalizacije na postojećoj bazi korisnika. 

Važno je dodati da su nedavno izašli iz faze rasta u kojoj su suosnivači predvodili prodaju, te su je profesionalizovali, što znači da osnivači više nisu usko grlo za dalji rast kompanije!

- - - - - - - - - - - - - - - - -

nitra.gov.rs
fond_za_inovacionu_delatnost
eusrbija
worldbank

#eumogucnosti

#KatapultInvestorTip 👉”Mogućnost monetizacije B2B partnerstava u marketplacu zavisi od broja krajnjih korisnika platforme. Kako osiguravate rast i recite nam nešto o pokazateljima rasta – odnos CAC prema LTV?“

superprostor , #Katapult25 startup, je profitabilni marketplace koji ima logičan izazov - rast njihove korisničke baze je potreban za rast poslovanja, ali ne mora nužno da dovede do tog rezultata.

Na ovo pitanje nema unapred jasnog odgovora.

Ipak, generalni direktor i suosnivač kompanije, Kosta Mijić, pružio je odličan odgovor koji delimo kao primer:

"Platforma pruža inspiraciju i informacije našim korisnicima, a tu inspiraciju koristimo kao polugu rasta, uglavnom kroz dugoročna medijska partnerstva. Na taj način, naša akvizicija korisnika je 100% organska. Glavni izvor prihoda su B2B partneri (proizvođači, distributeri, izvođači), kroz obnovljive godišnje pretplate. Pošto nas rast samo jedne strane marketplace-a košta, odnos LTV prema CAC je vrlo visok, oko 10:1, a procenjeni životni vek B2B klijenta je 5 godina. Sada, kada smo dokazali naš model rasta, planiramo da dodatno ubrzamo rast u Srbiji, lansiramo više povezanih softverskih proizvoda kako bismo povećali naš ARPC, kao i da se proširimo na druga tržišta.”

Kao što vidite, Kosta je pružio dovoljno podataka da potvrdi profitabilnost, da postoje planovi povećanja korisničke baze kao i kapitalizacije na postojećoj bazi korisnika.

Važno je dodati da su nedavno izašli iz faze rasta u kojoj su suosnivači predvodili prodaju, te su je profesionalizovali, što znači da osnivači više nisu usko grlo za dalji rast kompanije!

- - - - - - - - - - - - - - - - -

nitra.gov.rs
fond_za_inovacionu_delatnost
eusrbija
worldbank

#eumogucnosti
...

📢 Na Svetski dan medija, imamo sjajnu vest za sve mlade novinare!

Otvorene su prijave za 9. izdanje Youth4Regions programa Evropske komisije!

Ako si student novinarstva ili mladi novinar (18–30), prijavi se i provedi nezaboravnu nedelju u Briselu, uz:

✍️ obuke iz novinarstva i EU kohezionih politika
🗣️ rad sa mentorima i iskusnim novinarima
🏛️ posete institucijama EU i medijskim kućama

⏰ Prijave su otvorene do 7. jula, a sve troškove pokriva Evropska komisija!

Kategorije: novinarstvo, foto-novinarstvo i video-novinarstvo.

ℹ️ Više info i prijava putem 🔗 u opisu profila.

#WorldPressFreedomDay #Youth4Regions #eumogucnosti #novinarstvo #Brisel #EUzaTebe

📢 Na Svetski dan medija, imamo sjajnu vest za sve mlade novinare!

Otvorene su prijave za 9. izdanje Youth4Regions programa Evropske komisije!

Ako si student novinarstva ili mladi novinar (18–30), prijavi se i provedi nezaboravnu nedelju u Briselu, uz:

✍️ obuke iz novinarstva i EU kohezionih politika
🗣️ rad sa mentorima i iskusnim novinarima
🏛️ posete institucijama EU i medijskim kućama

⏰ Prijave su otvorene do 7. jula, a sve troškove pokriva Evropska komisija!

Kategorije: novinarstvo, foto-novinarstvo i video-novinarstvo.

ℹ️ Više info i prijava putem 🔗 u opisu profila.

#WorldPressFreedomDay #Youth4Regions #eumogucnosti #novinarstvo #Brisel #EUzaTebe
...

Kako uspešno pokrenuti višestrani marketplace i dovesti ga do 170 hiljada evra u godišnjim prihodima za 2 godine? 

Kosta Mijić i Relja Ivanić, suosnivači startapa SuperProstor ( superprostor ), iskusili su iz prve ruke kako funkcioniše arhitektonski i građevinski ekosistem – kroz ulogu arhitekte, investitora, izvođača radova i fotografa. 

Tako su pre dve godine pokrenuli platformu koja pomaže svim stranama uključenim u projekte arhitekture i enterijera: 

- privatnim i komercijalnim investitorima
- arhitektama i dizajnerima enterijera
- proizvođačima, dobavljačima, izvođačima radova 

Kao i svaki marketplace, bilo je izazovno postaviti ga i krenuti. 

Međutim, ovaj tim, upoznat sa time kako ova industrija funkcioniše, znao je da je njihova polazna tačka stvaranje zajednice najboljih lokalnih arhitekata i predstavljanje njihovih projekata. 

Povezujući ove inspirativne projekte sa onima koji su im doprineli, SuperProstor je postao idealno mesto za korisnike da pronađu prave partnere, proizvode i usluge za svoj ceo projekat. To je nešto što konkurenti (sajmovi, časopisi, onlajn imenici, itd.) nikada nisu uspeli da postignu. 

Fokusiranjem na arhitekte, kompanija je napravila dovoljno jak zamajac koji je privukao dobavljače, izvođače radova, pa čak i nove arhitekte, i uspeli su da taj zamajac održe i ubrzaju. 

Do sada su bili profitabilni 3 kvartala uzastopno, i predviđaju da će imati rast prihoda od 125% u 2025. godini. 

Preko 200 pretplatnika dokazuje da je ovaj jaz na tržištu prava poslovna prilika. 

Tim se trenutno priprema za lansiranje širom Evrope, i to je osnovni razlog zbog kog su se pridružili Katapult Akceleratoru. 

- - - - - - - - - - - - - - - - -

nitra.gov.rs
fond_za_inovacionu_delatnost
eusrbija
worldbank

#eumogucnosti

Kako uspešno pokrenuti višestrani marketplace i dovesti ga do 170 hiljada evra u godišnjim prihodima za 2 godine?

Kosta Mijić i Relja Ivanić, suosnivači startapa SuperProstor ( superprostor ), iskusili su iz prve ruke kako funkcioniše arhitektonski i građevinski ekosistem – kroz ulogu arhitekte, investitora, izvođača radova i fotografa.

Tako su pre dve godine pokrenuli platformu koja pomaže svim stranama uključenim u projekte arhitekture i enterijera:

- privatnim i komercijalnim investitorima
- arhitektama i dizajnerima enterijera
- proizvođačima, dobavljačima, izvođačima radova

Kao i svaki marketplace, bilo je izazovno postaviti ga i krenuti.

Međutim, ovaj tim, upoznat sa time kako ova industrija funkcioniše, znao je da je njihova polazna tačka stvaranje zajednice najboljih lokalnih arhitekata i predstavljanje njihovih projekata.

Povezujući ove inspirativne projekte sa onima koji su im doprineli, SuperProstor je postao idealno mesto za korisnike da pronađu prave partnere, proizvode i usluge za svoj ceo projekat. To je nešto što konkurenti (sajmovi, časopisi, onlajn imenici, itd.) nikada nisu uspeli da postignu.

Fokusiranjem na arhitekte, kompanija je napravila dovoljno jak zamajac koji je privukao dobavljače, izvođače radova, pa čak i nove arhitekte, i uspeli su da taj zamajac održe i ubrzaju.

Do sada su bili profitabilni 3 kvartala uzastopno, i predviđaju da će imati rast prihoda od 125% u 2025. godini.

Preko 200 pretplatnika dokazuje da je ovaj jaz na tržištu prava poslovna prilika.

Tim se trenutno priprema za lansiranje širom Evrope, i to je osnovni razlog zbog kog su se pridružili Katapult Akceleratoru.

- - - - - - - - - - - - - - - - -

nitra.gov.rs
fond_za_inovacionu_delatnost
eusrbija
worldbank

#eumogucnosti
...

📸 Kako ti vidiš moć sporta?

Zabeleži najbolji trenutak i postani foto-šampion evropskog duha! 🏆
Učestvuj u foto-konkursu za mlade sa Zapadnog Balkana (18–29 god), pošalji fotografiju i priču koja stoji iza nje i osvoji 🛫 putovanje na Sportski festival u Ljubljani! 🇪🇺✨

🤝 Bilo da si solo igrač ili deo tima – u sportu, kao i u životu, oslanjamo se jedni na druge.

📆 Konkurs traje do 24. maja
🌍 Otvoreno za mlade iz: Albanije, BiH, Kosova*, Crne Gore, Severne Makedonije i Srbije
📷 Nije važno da li si profi – bitna je poruka!
🖼️ 18 pobedničkih fotki → putujuća izložba širom regiona
🗳️ Glasanje publike → 6 finalista → 🏁 Finale u Ljubljani!

👉 Više informacija putem linka u opisu profila!

#eumogucnosti #webalkans

📸 Kako ti vidiš moć sporta?

Zabeleži najbolji trenutak i postani foto-šampion evropskog duha! 🏆
Učestvuj u foto-konkursu za mlade sa Zapadnog Balkana (18–29 god), pošalji fotografiju i priču koja stoji iza nje i osvoji 🛫 putovanje na Sportski festival u Ljubljani! 🇪🇺✨

🤝 Bilo da si solo igrač ili deo tima – u sportu, kao i u životu, oslanjamo se jedni na druge.

📆 Konkurs traje do 24. maja
🌍 Otvoreno za mlade iz: Albanije, BiH, Kosova*, Crne Gore, Severne Makedonije i Srbije
📷 Nije važno da li si profi – bitna je poruka!
🖼️ 18 pobedničkih fotki → putujuća izložba širom regiona
🗳️ Glasanje publike → 6 finalista → 🏁 Finale u Ljubljani!

👉 Više informacija putem linka u opisu profila!

#eumogucnosti #webalkans
...

#KatapultInvestorTip 👉 „Da li naplaćujete premalo za svoj proizvod?“ 

Digital Spark ™ (proizvod Softech kompanije), #Katapult25 startapa, dobio je ovo pitanje od mentora tokom prezentacije. 

Iz perspektive investitora, komentar ima smisla: 

U teškim vremenima, kompanije traže sve moguće načine da smanje troškove, a SaaS je obično na vrhu liste za reviziju. 

Osim … ako možete da svoje rešenje povežete sa prihodima/profitabilnošću, što Digital Spark ™ može. 

Digital Spark ™ je uspeo da pomogne klijentima iz maloprodaje da povećaju svoje prihode za 48% i profitnu maržu za 22%. 

Povrh toga, osnivač i izvršni direktor kompanije, Ognjen Lukić, obrazložio je da je njihova odluka o ceni zasnovana na dubokom poznavanju njihovih kupaca i procesa donošenja odluka unutar tih kompanija: 

"Kada prodajete ove proizvode multinacionalnim kompanijama, trebalo bi da naplaćujete manje od 100 hiljada godišnje. Kada je taj iznos veći, oni počinju da razmišljaju o razvoju svog rešenja."

Mudrost u strategiji određivanja cena je ponekad znati kada stati. 

Čini se da je Digital Spark™ svoje cene zasnovao na čvrstim činjenicama, te nije ni čudo da već opslužuju 43 klijenta.

- - - - - - - - - - - - - - - - -

nitra.gov.rs
fond_za_inovacionu_delatnost
eusrbija
worldbank

#eumogucnosti

#KatapultInvestorTip 👉 „Da li naplaćujete premalo za svoj proizvod?“

Digital Spark ™ (proizvod Softech kompanije), #Katapult25 startapa, dobio je ovo pitanje od mentora tokom prezentacije.

Iz perspektive investitora, komentar ima smisla:

U teškim vremenima, kompanije traže sve moguće načine da smanje troškove, a SaaS je obično na vrhu liste za reviziju.

Osim … ako možete da svoje rešenje povežete sa prihodima/profitabilnošću, što Digital Spark ™ može.

Digital Spark ™ je uspeo da pomogne klijentima iz maloprodaje da povećaju svoje prihode za 48% i profitnu maržu za 22%.

Povrh toga, osnivač i izvršni direktor kompanije, Ognjen Lukić, obrazložio je da je njihova odluka o ceni zasnovana na dubokom poznavanju njihovih kupaca i procesa donošenja odluka unutar tih kompanija:

"Kada prodajete ove proizvode multinacionalnim kompanijama, trebalo bi da naplaćujete manje od 100 hiljada godišnje. Kada je taj iznos veći, oni počinju da razmišljaju o razvoju svog rešenja."

Mudrost u strategiji određivanja cena je ponekad znati kada stati.

Čini se da je Digital Spark™ svoje cene zasnovao na čvrstim činjenicama, te nije ni čudo da već opslužuju 43 klijenta.

- - - - - - - - - - - - - - - - -

nitra.gov.rs
fond_za_inovacionu_delatnost
eusrbija
worldbank

#eumogucnosti
...

U toku je događaj posvećen predstavljanju Interreg programa u prostorijama udruženja Klara i Rosa.

Predstavili smo šest programa koji otvaraju vrata partnerstvima širom Evrope, čuli smo sjajne primere uspešnih projekata i inspirišuće priče iz prakse.

Zahvaljujemo se svim učesnicima, govornicima i posetiocima koji su doprineli da susret protekne u duhu saradnje i razmene znanja. ✨

#klarairosa #eumogucnosti #unfoldproject #collaboration #evropskakuća #ministarstvozaevropskeintegracije

U toku je događaj posvećen predstavljanju Interreg programa u prostorijama udruženja Klara i Rosa.

Predstavili smo šest programa koji otvaraju vrata partnerstvima širom Evrope, čuli smo sjajne primere uspešnih projekata i inspirišuće priče iz prakse.

Zahvaljujemo se svim učesnicima, govornicima i posetiocima koji su doprineli da susret protekne u duhu saradnje i razmene znanja. ✨

#klarairosa #eumogucnosti #unfoldproject #collaboration #evropskakuća #ministarstvozaevropskeintegracije
...

Kako je opsluživanje tržišta van dometa #Salesforce dosega pomoglo jednom #Katapult25 startapu da u 2024. godini ima godišnji prihod od 1,5 miliona evra? 

Digital Spark™ (kompanije Softech) dokazao je svoju sposobnost da poveća maloprodajne prihode za 48% i profitnu maržu za 22% rešavanjem problema koji Salesforce ne može da reši - podsticanjem zaposlenih u maloprodaji da povećaju prodaju. 

Ovaj jaz uopšte nije mali. 

Procenjuje se da brendovi (i trgovci na malo) gube oko 300 milijardi evra godišnje zbog nedostatka angažovanja osoblja na prvoj liniji, a veličina tržišta je oko 11,1 milijardi evra. 

Prema rečima osnivača i izvršnog direktora kompanije, Ognjena Lukića, Digital Spark™ je dokazao POC u 5 industrija i u 12 zemalja. 

Kompanija je počela sa Jugoistočnom Evropom (i navedena je kao #18 na Deloitte-ovim Top 50 spisku najbrže rastućih tehnoloških kompanija), a sada se širi na Zapadnu Evropu. Krajnji cilj, naravno, su SAD i Latinska Amerika.

Ova veoma profitabilna kompanija (sa profitnom maržom od 39,6%) sada prikuplja 2 miliona evra, uglavnom za razvoj poslovanja, kako bi ostvarili svoje ciljeve - 8 miliona evra u godišnjim prihodima (ARR) i 150 klijenata do 2027. godine. 

Imajte na umu da čak i sa 8 miliona evra u ARR-u, tržišni udeo koje bi ova kompanija pokrivala je svega 0,072%! 

- - - - - - - - - - - - - - - - -

nitra.gov.rs
fond_za_inovacionu_delatnost
eusrbija
worldbank

#eumogucnosti

Kako je opsluživanje tržišta van dometa #Salesforce dosega pomoglo jednom #Katapult25 startapu da u 2024. godini ima godišnji prihod od 1,5 miliona evra?

Digital Spark™ (kompanije Softech) dokazao je svoju sposobnost da poveća maloprodajne prihode za 48% i profitnu maržu za 22% rešavanjem problema koji Salesforce ne može da reši - podsticanjem zaposlenih u maloprodaji da povećaju prodaju.

Ovaj jaz uopšte nije mali.

Procenjuje se da brendovi (i trgovci na malo) gube oko 300 milijardi evra godišnje zbog nedostatka angažovanja osoblja na prvoj liniji, a veličina tržišta je oko 11,1 milijardi evra.

Prema rečima osnivača i izvršnog direktora kompanije, Ognjena Lukića, Digital Spark™ je dokazao POC u 5 industrija i u 12 zemalja.

Kompanija je počela sa Jugoistočnom Evropom (i navedena je kao #18 na Deloitte-ovim Top 50 spisku najbrže rastućih tehnoloških kompanija), a sada se širi na Zapadnu Evropu. Krajnji cilj, naravno, su SAD i Latinska Amerika.

Ova veoma profitabilna kompanija (sa profitnom maržom od 39,6%) sada prikuplja 2 miliona evra, uglavnom za razvoj poslovanja, kako bi ostvarili svoje ciljeve - 8 miliona evra u godišnjim prihodima (ARR) i 150 klijenata do 2027. godine.

Imajte na umu da čak i sa 8 miliona evra u ARR-u, tržišni udeo koje bi ova kompanija pokrivala je svega 0,072%!

- - - - - - - - - - - - - - - - -

nitra.gov.rs
fond_za_inovacionu_delatnost
eusrbija
worldbank

#eumogucnosti
...

Privatni i javni sektor, male organizacije i institucije – svi mogu da se povežu, razmene znanja i zajedno stvaraju nove prilike za Suboticu.

📅 Pridružite nam se 24. aprila u 12h u udruženju Klara i Rosa (Petefi Šandora 15) na predstavljanju Interreg programa koji podržavaju ovakvu saradnju. Više o tome + prijave na sajtu 👇
www.klarairosa.com

#unfold #eumogucnosti #klarairosa #subotica

Privatni i javni sektor, male organizacije i institucije – svi mogu da se povežu, razmene znanja i zajedno stvaraju nove prilike za Suboticu.

📅 Pridružite nam se 24. aprila u 12h u udruženju Klara i Rosa (Petefi Šandora 15) na predstavljanju Interreg programa koji podržavaju ovakvu saradnju. Više o tome + prijave na sajtu 👇
www.klarairosa.com

#unfold #eumogucnosti #klarairosa #subotica
...

Šta ako biste mogli da platite samo 5,99$ mesečno da izbegnete svađu sa svojim partnerom oko renoviranja stana? 

I možete li se uopšte dokazati korelacija između „nedostatka bračnog blaženstva“ i „problema u uređenju enterijera“? 

Možda ne. 

Ali uz Myty PRO, svako se može ponadati da će imati MNOGO manje stresa i MALO više blaženstva tokom procesa uređenja prostora. 

Ovaj #Katapult25 startap omogućava svim sanjarima da koriste najnoviju tehnologiju vizuelizacije uređenja enterijera za 5,99 dolara mesečno. 

Od septembra 2024, ovo rešenje je dostupno na iPadu u preko 43 zemalja (EU i UAE), ima preko 7700 preuzimanja i 4400 registrovanih korisnika. Startap želi da postane platforma na kojoj će industrije nameštaja i uređenja doma upoznavati nove kupce. 

Suosnivači, Bojan Kostić i Igor Stojković, kapitalizuju na industriji dizajna enterijera, vrednoj oko 143 milijarde dolara i industriji softvera za dizajn enterijera, vrednoj 6,8 milijardi dolara. 

Suosnivači tvrde da je njihova konkurentska prednost impresivna i precizna vizuelizacija dizajna enterijera. 

Stoga, nije čudo što je njihov sledeći korak lansiranje na iOS-u obzirom da noviji modeli iPhone-a podržavaju napredne tehnologije kao što su AR i LiDAR, te su idealne za osvajanje tržišta SAD i Kanade. 

Da bi se završila sledeća faza razvoja proizvoda i GTM za Severnu Ameriku, potrebno im je 800 hiljada dolara.

- - - - - - - - - - - - - - - - -

nitra.gov.rs
fond_za_inovacionu_delatnost
eusrbija
worldbank

#eumogucnosti

Šta ako biste mogli da platite samo 5,99$ mesečno da izbegnete svađu sa svojim partnerom oko renoviranja stana?

I možete li se uopšte dokazati korelacija između „nedostatka bračnog blaženstva“ i „problema u uređenju enterijera“?

Možda ne.

Ali uz Myty PRO, svako se može ponadati da će imati MNOGO manje stresa i MALO više blaženstva tokom procesa uređenja prostora.

Ovaj #Katapult25 startap omogućava svim sanjarima da koriste najnoviju tehnologiju vizuelizacije uređenja enterijera za 5,99 dolara mesečno.

Od septembra 2024, ovo rešenje je dostupno na iPadu u preko 43 zemalja (EU i UAE), ima preko 7700 preuzimanja i 4400 registrovanih korisnika. Startap želi da postane platforma na kojoj će industrije nameštaja i uređenja doma upoznavati nove kupce.

Suosnivači, Bojan Kostić i Igor Stojković, kapitalizuju na industriji dizajna enterijera, vrednoj oko 143 milijarde dolara i industriji softvera za dizajn enterijera, vrednoj 6,8 milijardi dolara.

Suosnivači tvrde da je njihova konkurentska prednost impresivna i precizna vizuelizacija dizajna enterijera.

Stoga, nije čudo što je njihov sledeći korak lansiranje na iOS-u obzirom da noviji modeli iPhone-a podržavaju napredne tehnologije kao što su AR i LiDAR, te su idealne za osvajanje tržišta SAD i Kanade.

Da bi se završila sledeća faza razvoja proizvoda i GTM za Severnu Ameriku, potrebno im je 800 hiljada dolara.

- - - - - - - - - - - - - - - - -

nitra.gov.rs
fond_za_inovacionu_delatnost
eusrbija
worldbank

#eumogucnosti
...

📢 Interreg info dan u Subotici – mogućnosti za lokalni razvoj pograničnih područja! 

📅 24. april | 12h
📍 Udruženje „Klara i Rosa“, Petefi Šandora 15, Subotica

Dođite da saznate kako Interreg programi mogu pomoći lokalnim samoupravama, javnim preduzećima, udruženjima i drugim organizacijama u modernizaciji usluga, jačanju kapaciteta i prekograničnoj saradnji!

👉 Predstavljamo čak šest programa:
Urbakt • Dunavski region • IPA Adrion • Interreg Evropa • Interreg Mađarska–Srbija • Interreg Hrvatska–Srbija

🔹 Učesnici će dobiti sve informacije o aktuelnim pozivima, partnerstvima i uslovima za prijavu.

🔹 Čućemo i uspešne priče domaćih korisnika iz različitih sektora – od kulture, razvoja, do nauke i preduzetništva.

📌 Broj mesta je ograničen – registrujte se putem LINKA i u opisu profila i obezbedite svoje mesto!

#eumogucnosti

📢 Interreg info dan u Subotici – mogućnosti za lokalni razvoj pograničnih područja!

📅 24. april | 12h
📍 Udruženje „Klara i Rosa“, Petefi Šandora 15, Subotica

Dođite da saznate kako Interreg programi mogu pomoći lokalnim samoupravama, javnim preduzećima, udruženjima i drugim organizacijama u modernizaciji usluga, jačanju kapaciteta i prekograničnoj saradnji!

👉 Predstavljamo čak šest programa:
Urbakt • Dunavski region • IPA Adrion • Interreg Evropa • Interreg Mađarska–Srbija • Interreg Hrvatska–Srbija

🔹 Učesnici će dobiti sve informacije o aktuelnim pozivima, partnerstvima i uslovima za prijavu.

🔹 Čućemo i uspešne priče domaćih korisnika iz različitih sektora – od kulture, razvoja, do nauke i preduzetništva.

📌 Broj mesta je ograničen – registrujte se putem LINKA i u opisu profila i obezbedite svoje mesto!

#eumogucnosti
...

Partneri